torsdag26maj

förlåt för sämst uppdatering för min del, men vi har typ fullt upp nu varje kväll i 2 veckor!
Får ju lite tid över också... men den måste jag göra annat med, tex. sy klänningen till skolavslutningen, skolan/läxor, loppisen... sen är det ju snart morsdag också!

Nu är jag med cissi och ikväll ska vi ha konstert med kören!
Ha en bra dag...

Nån annan som känner att det är mycket nu när allt börjar ta slut och sommaren börjar komma?

LoveElsa
sommar!!!


(helt oredigerad/webb bild...)
VI HAR KÖPT REFLEXSKÄRM... längtar tills jag har tid att gå ut och fota, men som ni säkert såg högre upp så har jag inte så mycket tid till nånting alls nu!

Kommentarer
Postat av: Neha

Niiiice:D

2010-05-29 @ 13:52:39
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0