torsdag20maj

Idag har det/är en till rikigt varm och solig dag ute:)
Vet inte vad jag gör här inne då men... så blev det iaf.
Igår var jag med Zoraya efter skolan sen for vi till Sanna och hade lite vattenkrig, men det var bara jag och Zoraya som ville ha det för att Fanny och Sanna just hade duschat!
Haha, men kul var det iaf:D

Ikväll blir det kören igen, har missat rätt mkt sista tiden har varit mycket, men nu var jag iaf... och det känns kul. Nu sitter jag har och dricker loka är inne på facebook och chattar på msn...
När det är över 20 grader ute!!:O Varför då?
Borde nog gå ut och göra något snart...

Ses♥


me like!

Kommentarer
Postat av: J E N N I F E R

sv ; nej det vanliga bara..skola, plugg och träning sjdå? :)

2010-05-20 @ 20:19:18
URL: http://jenniferpettersson.webblogg.se/
Postat av: michaela - FOTOBLOGG

Allt bra idag?:)

2010-05-21 @ 15:21:29
URL: http://michaelaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0