tisdag

Vet att jag blir sämre på att uppdatera men det är SÅ MKT just nu... sitter nu i min halvsydda klänning som jag ska ha på skolavslutningen och om 5 minuter ska jag gå ner och se lite ugly betty:)
Det är jättebra!
Idag efter skolan for jag och Sanna till stan, efter ett tag kom Emme och Sandra också.
Köpte inget dels för att jag köpte mycket i jönköping och tyckte att jag kunde spara lite och dels för att jag glömde mina pengar hemma:$
Men nu ska jag ner och se lite tv...
Hadebra♥


(arkivet)

Kommentarer
Postat av: Bloggarmaja

söt bild :)



sv: jodå allt bra med mig :) själv då?

2010-05-26 @ 09:39:41
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/
Postat av: Malin

Hej såg din kommentar i Nevnariens blogg och du undrade vad blå refexskärm är. Jag sökte runt och du kankse har köpt en 7i1? för där får man med bl.a blå och det är en bakrund! ex om man ska fota macro.



Hoppas det hjälpte!

2010-05-26 @ 15:35:32
URL: http://photocouture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0