En varm dag! :)

Hej alla<3
Idag är det jättevarmt det är 24.8 c* fast idag mellan typ 10- 13 var det regnigt och åskade men nu är det soligt och skönt! vi ska snart få gäster! det skulle vara skönt om vi kunde bada i ån nu! men det är för kallt! :( men snart snart går det nog att bada! jag hoppas att det går att bada på midsommar, om vi ska vara här då!! Elsa är ju fortfarande i Jönköping! fast jag vet inte om hon kommer hem på söndag eller på måndag... för vi är ju lediga på måndag oxå! vi är ju lediga tor-mån! wohoo!! tre dagar kvar av ledigheten! och det är inte heller länge kvar till sommarlovet heller! Jag hade anmält en intresse-anmälan till att sälja aftonbladet-tidningar i sommar men idag fick jag ett brev av dom och då sa dom att dom inte körde med tidningarna hit så jag kunde inte sälja dm!:(  men jag ska kolla om det finns nåt annat som jag kan sälja i sommar så jag har nåt att göra! men dom kmr säkert säga samma sak! fast jag hoppas ju sjärvklart på motsatsen! idag sprang jag för första gången barfota! det är jättehärligt med gräset under fötterna! håller ni inte med!?
kan ni hitta josse och mej?

ses<3
//cissi<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Latte Liten

Njut av dagen ;)

2010-05-15 @ 11:31:57
URL: http://latteliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0