sommar (kan den inte komma snart??)

Fredagkväll:]
Helg... 8 dagar kvar till Gran Canaria, 6 dagar kvar till påsklov...
Allt börjar kännas mkt bättre, förutom när man tittar ut, det slutar ALDRIG att snöa, det snöar varje dag och det är jättejobbigt, vill bara ha sommar... kanske är därför man har tappat lite sugen på att blogga, eller göra nått just nu! Känner mig mest bara trött (skyller på vädret) men det är verkligen inte mysigt ute nu, jag är bara less. Vet inte vad jag ska göra!!!!!!! Orkar inte med vintern längre!!!


för att få mig på lite bättre humör:]


hotellet vi ska bo på i Gran Canaria:]

LoveElsaSomÄrJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTE
LessPåVintern!

Förlåt att jag skrev detta men jag kände att jag behövde få "skriva av mig det"
D.S♥

Loveyou... ska försöka att komma med nått gladerare inlägg senare!

Kommentarer
Postat av: elinn

jag har inte en aning, var sääkert jag:$<3

2010-03-27 @ 01:57:32
URL: http://enelinn.blogg.se/
Postat av: FOTORUM

fin blogg tjejer!

2010-04-05 @ 12:58:41
URL: http://jsomijenniifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0