The king of pop

Ikväll blir det att se av Michael Jackson dokumentären på ettan 22.20:)
Tycker att det är lite synd att folk säger att han bara fejkade sin död... speciellt efter att ha sett på filmen This Is It!
Han lägger ner HELA sin själ i den konserten och jag tror inte ett dugg på att Michael Jackson lever och försöker att få ett "normalare" liv, det bara att inse... Michael Jackson är död:'(
Jag vill inte att han ska vara död, han var/är världens mest otroliga artist och han är en grym sångare/dansare/låt skrivare.
Inte ens när han är död kan media lämna honom ifred!

Nån som håller med mig?


Man blir rörd av att se på den här bilden tycker jag...

LoveElsa♥

Kommentarer
Postat av: zorazor

jaaa elsa håller me dej!!

jag såg oxå dokumentären, MJ for life!!!

2010-06-27 @ 13:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0