midsommar:D

Nu har Cissi uppdaterat ganska mkt så jag tänkte att det var min tur (men internet fungerade inte igår när jag försökte... så jag har en anledning)

Men igår var vi på onoff och beställde min nya mobil... vet inte om jag ska vara glad eller ledsen för att jag får en ny?? Men nu försöker jag se från den positiva sidan så:D

Men idag är det midsommar och det kommer nog inte bli mer uppdatering, ska fara till lövlund till Cissi och det kommer 4 famlijer till så vi blir 6 familjer!

Vad ska ni hitta på på midsommar?

LoveElsa♥

midsommar -08
Ska vi ta en ny bild i år kanske?;)

Kommentarer
Postat av: sanna

Älskar eran nya header!:D Mest för att jag är med på den då??? haha;D<3

2010-06-25 @ 15:53:56
URL: http://sannabysanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0