littlestars (småstjärnorna)

this is elsa and cissi speaking:)
(svenska) Det här är Elsa och Cissi som pratar:)

Vi håller nu på att öva till småstjärnorna så vi kommer inte kunna skriva så mkt...
sen kommer jag (elsa) att fara till farmor och farfars stuga ikväll och vara där till torsdag tror jag, eller kanske onsdag:)
Sen på fredag är det midsommar och då far vi till Cissi och firar och sover över:)

Sen kanske jag (Cissi) far till min farmor och farfars stuga i veckan så det kommer nog inte bli så mycket uppdatering i veckan... hoppas ni klarar er♥

LoveElsaAndCissi

Kommentarer
Postat av: Michelle [michellez.blogg.se]

Hej! Har satt igång fototävlingen jag har pratat om ett bra tag nu. Temat är sommarkänslor och jag hoppas att du är intresserad av att vara med och tävla! :)

2010-06-22 @ 09:10:54
URL: http://michellez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0