Kajsa<3

Hej alla<3
idag har jag varit med ida och kajsa och josse på stan!<3 jag köpte en tröja, en hoddjacka och två linnen:)
jag skulle lägga in lite bilder på kläderna som jag köpte men jag hittade inte kläderna på hm.se... men jag märkte en sak när jag kollade i hm katalogen... en bild på FO<3
från top model! och hon vann inte! så nu ser man att endel modeller blir framgångsrika ändå!;)
sen efter vi hade kommit hem från stan så åt vi våfflor med jorgubbar och grädde hos ida :) mumma! sen efter det så såg vi "allt för min syster" den är asbra! jag börjar gråta på den typ och jag börjar typ inte gråta på nån annan film typ... :)
men nu måste jag gå för josse ska oxå skriva!

ses
//cissiiiiiiiiiiiiiiiiii<3

Kommentarer
Postat av: inte jag

yääää!

fo! <3

2010-07-27 @ 21:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0