filmkväll

Har sett lite film med familjen ikväll for och hyrde lite filmer igår med våra nya cyklar;)
Ikväll såg vi Percy Jackson, det var ganska bra. Inte rikigt min typ av filmer men endå en sevärd film...

Annars idag har jag inte gjort så jättemycket, fixat och rensat lite i rummet. Ikväll så laga jag också maten, laga och laga... men endå, jag hjälpte till;)
Det blev grillat och nästa gång vi grillar så har jag lovat pappa att jag ska grilla...:S
Vi får se hur de blir med den maten. Lovar att skriva hur de blav och så;)

Har ni något bra grilltips?
Eller nånting som är jättegott att grilla?
Kanske jag kan överraska familjen?:O




















LoveElsa♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0