Robinsonkväll(L)

Kom hem från orkestern nyss och lyssnar på låten vi ska ha på musiken:]
Den är jätteljus!!! i alla fall den versionen vi ska köra.
Det är proud mary...

Men är det nån fler än jag som har tänkt se robinson ikväll??
Jag är ju ett robinson fan, synd bara att jag missar det imorn:( får vell se det på datorn sen(L)


Tycker att Hans eller typ Mats ska vinna, Paulo sa ju att de fortfarande hade chans att vinna:]

Det skulle vara ganska roligt om lag Legba och Gede möttes i en tävling och sen de lag som vinner e med i en final. Skulle vara ganska roligt att se minen på Jimmy och de om de andra vann då...
Fast jag tror inte att det händer, men man vet ju aldrig:]

Love

YEAH(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0