vampires SUCK...

Nu är jag hemma efter Vampyrer suger...
Jag kan då säga att det inte är en "må bra film" filmen var inte i  in smak, det som var roligast och de man skratta mest åt det var de som kom med i trailern.
Vad ska jag skriva mer... Ni som gillar mycket blod och våldhumor, ni som skrattar när man får se nån sticker en kniv i hjärtat (även fast det inte ser äkta ut) Ni som tycker om sånt kommer ÄLSKA den här filmen;)
Den var inte i min smak. Fast jag kan erkänna att några gånger var det kul så att man kunde skratta med, men det bara "pumpade" med kanske inte världens bästa skämt...
Lite som "förnedrande" till twilight fansen fast det hade jag ju nästan fattat...

Nu har jag sagt mitt, och ni får gärna ha en annan åsikt än jag... kommentera gärna:D

LoveElsa♥

Kommentarer
Postat av: sanna

sv: Tror du att jag orkar släpa mig igenom flera hundra sidor av minimal text tror du fel;) Jag är ju lixom inte 10 längre om du fattar vad jag menar x)

2010-08-19 @ 10:04:16
URL: http://sannabysanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0