100820

Känner mig almänt slapp och slö idag... kan inte skolan börja om nån gång snart eller?
Jo... jag skrev just det där:O
Men det känns som att man bara går och räknar ner dagarna och just nu är det 3 dagar kvar, man blir ju inte direkt gladare av att tänka så, eller?

Jag menar att jag vill ju inte att lovet ska ta slut för det är det som är de bästa med skolan, men det känns som att man bara går och räknar ner dagar och känner att man inte kan göra nånting och nu är det bara 3 dagar kvar tills skolan börjar om...

Egetlingen har jag ingen aning om vad jag ville ha sagt med det där, men jag skrev det ändå;)

Ha en bra dag nu allihopa:D

LoveElsa♥


Kommentarer
Postat av: Cajsa - (F O T O B L O G G)

Hejsan svejsan

Jag är med i en foto-tävling. Lägg gärna 1 röst på min bild. Jag är nummer 3 :) Så är du snäll.. Alla som röstar får en länk sen när tävlingen är slut. :D OM DU RÖSTAR DÄR TÄVLINGS BILDEN ÄR.. :)



http://lucesolare.blogg.se/2010/august/utkast-aug-19-2010.html#comment



Tack på förhand.

2010-08-20 @ 21:28:21
URL: http://haallgreens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0