Bakdag! :)

Hejsan alla<3 idag är det ju onsdag! och idag vi det typ bara roliga lektioner! det är musik, bild och slöjd! på bilden så hann jag färdigt mitt arbete! och vi gör Lp- CD- skivor, och då får vi komma på egna titlar och låtar och sånt! det är ganska roligt med alla låtar som alla kommer på! och på slöjden så började jag att sy på mina byxor! jag ska göra pyjamasbyxor! det är nallepuh på!
typ det tyget! men idag har jag oxå bakat! jag bakade kolakakor! dom blev supergoda!
hihi domdära är jättegoda! igår var vi hos mina kusiner och firade födelsedag! och min kusin Nathalie hade bakat jättegoda kakor! det var typ vanlig smördeg längst ner som man hedde i formar och sen stoppade man i en dumle och sen direkt efter man har tagit ut kakorna ( jag vet inte riktigt hur länge dom ska vara i!... men iaf sen lägger man på sådana här noblesse! dom är suuuuupppppeerrr! ni borde prova! fast jag har ju inte riktigt receptet men... hihih här kmr lite bilder!
lite suddig... haha jag tyckte josse gjorde en söt kyckling/anka på sitt ägg! hihi
naaw<3 visst är han sööt!?
haha lääänge seen! typ 5:an! hihi fast ganska härlig bild med solen och allt! men det var ju innan jag fick glassisarna!

pusspuss på er

Kommentarer
Postat av: Neha

Åh gott:D



Aha okej^^

ALlt är bra, hur är det själv?=)

2010-04-22 @ 08:50:29
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0