Idag är en dag som alla andra dagar

Hejsan!
... Alla söta och snälla läsare:D
Nu är jag hemma och jag sitter och fikar en macka med lite mjölk, ikväll ska Cissi komma hit och hon ska sovaöver hos mig... Vi har sovmorgon och Cissi har ju en buss att passa som kommer till skolan typ 7.40 eller nått och vi ska vara på badhuset klockan 9.30 och då kanske det inte är så kul att vara på skolan själv när typ alla andra är hemma och sover:D
Vi har en så kallad badvecka och vi ska visa att vi kan simma typ 200 meter... Jag vet inte om jag kommer att klara det. Jag har typ bara tagit de 2 första simmärkena och då skulle man kunna simma typ 10 meter, det kan jag ju. När jag är och badar brukar jag inte "simma" så mkt mer "leka"
Nu ska jag kolla om jag kan hitta någon rolig bild att lägga in

 sommar <3

Nu ska jag göra engelskaläxan; kolla på ett klipp på youtube.com :D Ganska bra läxa:D

Ses
// Elsa!

Kommentarer
Postat av: Becca

Varse<3:D

2009-09-28 @ 20:53:15
URL: http://lovisabecca.blogg.se/
Postat av: Becca

hahah jaaa de kanske jag skulle:P

2009-09-28 @ 20:54:15
URL: http://lovisabecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0