hej<3

hejsan allihopa nu var det ett tag sen jag skrev och det ber jag om ursäkt för... men iaf idag hade vi bara 3 lektioner för vi hade ju friluftsdag idag... vi hade först EA (eget arbete) och sen hade vi gympa men det var bara promenad... sen hade vi läs, men dom flesta har Ea lr läs på torsdagar men vi har inget läs på måndag så då har vi både läs och EA på torsdagar. men mer om friluftsdagen... jag hade dans med elsa, zoraya, klara, fanny, caroline, ida och då blev vi indelade i 4 grupper 2 med 7:orna och 2 med 6:orna och sen slogs 2 grupper ihop 6:orna med 7:orna och sen gick vi till ett annat rum ( det fanns två gymparum...) och då skulle vi hitta på egna danser och då var jag först med elsa och caroline och vi hittade på en dans till den här låten KLICKA HÄR ( eye of the tiger) om ni redan har hört den... men den blev inte så bra... den blev lite annorlunda om man säger så... men ja...  I tisdags så hade jag utvecklingssamtal och det var typ en och en halv timma efter skolan så jag och mamma köpte två linnen från Cubus och ett par supersnygga skor... jag lägger in en bild på dem imorn för jag hinner inte nu pga Idol...

hadetbra//cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0