090924

Hejsan!
Förlåt för dålig uppdatering... Men igår hade jag och Cissi orkester:D
Men idag hade vi elevensval, jag valde dans.
Igår då stog jag, Sanna och Fanny i cafeterian och sålde... Det var ju jättekul, vi fick typ sålt ganska mkt oxå, Marie (extra lärare) Trodde att vi skulle käna in 2500-3000 kr på en vecka... Då har vi ju oxå varit och handlat för säkert över 1000 kr, så vi har ju sålt för mera än vad vi käna in.
Igår stod ju jag, Sanna och Fanny på förmiddagen och Cissi och Melinda stog på eftermiddagen. Men idag så skulle vi bara ha på förmiddagen för att det var friluftsdag, men då kom Pia (lärare) på att det som stog i cafeterian idag var tvugna att hinna äta och då fick jag, Fanny och Zoraya stå ett tag idag också...
Nu lyssnar jag på musik på www.grooveshark.com Det är nästan som spotyfy, men det e graits... (man kan ju fixa spotyfy gratis oxå men)
Jusst nu lyssnar jag på Black Or White med Michael Jackson... Den e jätte bra.
Har på mig en black or white tröja nu:

Me like:D

Ikväll är det körövning och då ska Ida och Zoraya provsjunga för våran körledare för att de ska sjunga solo... (det skulle jag inte våga göra)
Idag har min syrra fått hem en fiol och hon spelar på den nu... Hon började spela för typ 2 veckor sen.
Nu vill jag oxå prova (jag hör några falska toner min syrra spelar:D Men hon e nog typ MYCKET bättre en mig:D) Men då e jag kanske bättre på piano (har spelat det i typ 3 år)

Ses
// Elsa!

Kommentarer
Postat av: Simone

SV: Sitter och tittar tv nu :D Funderar på ta ett varmt bad, kan hjälpa när man är sjuk :D

2009-09-24 @ 17:19:24
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: creppan

jepp;D kan inte du länka oss ni är ju länkade på våran blogg!

2009-09-24 @ 17:55:16
URL: http://lovisabecca.blogg.se/
Postat av: enira

Sv: håller verkligen med! <33

2009-09-24 @ 18:53:06
URL: http://efenidc.blogg.se/
Postat av: Krystal

as cool tröja :D

2009-09-29 @ 18:18:04
URL: http://stardustbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0