till amanda<3

hejsan allihopa<3 nu har jag varit riktigt dålig på att uppdatera!!! men det har inte funnits så mkt tid att skriva dels för att vi har varit borta och dels för att vi inte hade något internet i två dagar!! men iallafall i förrgår så var ju jag och min familj och elsa och hennes mamma och syrra och ida min kusin!! och vi såg ju "this is it"en dokumentär med Michael Jackson och den var superbra för det kändes som att man såg honom på riktigt!! och jag har alltid varit ett ganska stort fan av honom! ända sen jag var typ 3 år har jag tyckt om honom... mer eller mindre så... och jag ville så gärna se honom live fast nu går det ju inte... men iaf filmen var jättebra och han sjunger ju så fantastiskt bra! från fint till lite rispigt!! men nu måste jag gå för jag ska till amanda nu!!


Kommentarer
Postat av: Clara- my picture diary ♥

Jag tror att många tycker att man inte kan göra så mycket,

men det är hur enkelt som helst & det finns mycket som man kan redigera & sånt :D

2009-10-31 @ 09:54:29
URL: http://ttypclara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0