091114

Idag ska jag vara med Elin o Cissi:)
Ska fara till Elin vid 3... sitter fortfarande i morgonrock, måste börja göra mig i ordning och packa, hehexD
Men på kvällen ska vi då bowla och käka hemmagjordpizza, och det är vi som ska göra den!
Önska oss lycka till för det kan vi ju behöva.

Det blir övernattning men vet inte riktigt vad vi ska göra idag utom det... Men det kommer bli kul, jag, Elin och Cissi har inte varit med varann sen sommaren:O!! Det är sjukt att vi har kunna göra så mot varan!
Men idag:D

Nu ska jag göra mig i ordning klart:)


hihi... jag och min syrra när vi var små, jag är till vänster och Klara höger:)




//


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; ååh, vad mysigt! :D

2009-11-14 @ 16:37:18
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0