Stan!

Hejsan!
Idag har jag varit på stan med Elin i början sen gick jag med mamma :)
Jag köpte en munkjacka och ett linne :)
 Bild på linnet och munkjackan!
Igår var jag ju med Elin och Cissi :)
Vi käkade gott :P Potatisgratäng och nå kött, sen  gick vi ut.Tog lite kort:
  Vi kommer alltid att vara vänner <3
 + syrrorna!
hoppa lite studsmatta. Sen kom syrrorna, tog lite kort, lekte kurrajömma :)
Elin och Fridas grannar kom och ville vara med, körde lite me dom, sen körde vi "krig" nån konstig lek som var ganska kul (men man blev less efter ett tag) Sen gick vi in och såg inspelat Hjälp! Jag är med i en Japans TV show.
Synd att Dogge måste åka hem  från Japan för en död kompis! Men jag skulle nog oxå välja kompisens begravning :)
Sen såg vi på ett program om en tjej som föddes utan ansikte, det var ju synd om henne. Men hon såg lite läskig ut.
Efter det for Cissi hem :( MEn jag sov över hos dom :) Sen dagen efter blev det ju stan, Elin kanske ska komma en sväng i kväll för att klippas lite (typ 1 cm)
Ikväll lär det bli Talang :)

Ses
// Elsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0