Morsdag

Hejsan!
Idag är det ju morsdag. Har just uppvaktat mamma :)
Jag och syrran gav hon frukost på sängen, pappa e inte hemma(han är borta och paddlar kanot)  så vi gjorde själva.
Det blev ganska lyckat iaf :)
Idag ska vi nog vara ute mkt. Igår på kvällen var det typ 32 grader i skuggan. Och det skulle  typ bli varmare idag. I eftermiddag ska vi till farmor och farfars sommarstuga oxå och äta... (tro ja)
Hoppas det blir kul :)

Igår var det ju Robinson.
Jag tyckte att Jarmo eller Anna skulle vinna.
Men helst av alla JARMO! Han har som aldrig varit beroende av nån annan heller. Han har klarat sig själv. Men om jag måste välja bland tjejerna så tyckte jag Anna. Men tydligen inte...
Egentligen e det lite dåligt att dom röstar om vem som ska vinna. Heldre att dom får ha en sista tävling.
Då skulle Jarmo lätt ha vunnit.
Ellenor har som bara glidit med. Men, alla som har lyckats vara med så där länge är väl förkänta att vinna. Att vara utan mat och vara borta i 38 dagar (visst var det så länge)
Det skulle typ inte jag klara av...

Bild på finalisterna:

Ellenor Pierre
 Jarmo! VÄRDIGA VINNAREN!

Ses
// Elsa!

Kommentarer
Postat av: Fredrik Frisören

sv. yes min lördag var nice!

2009-05-31 @ 12:33:22
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/
Postat av: Randy

Vad varmt ni hade det igår, vart bor du någonstans?

2009-05-31 @ 12:52:00
URL: http://randys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0