Förlåt!

Hejsan!
Förlåt att jag inte skrev nått igår :(
Men det var fullt upp igår =)
Jag han inte skriva nått på morgonen!
Sen efter skolan for jag med mamma och syrran på stan, jag köpte en fin tunika och ballerina skorna som jag tittade på med Cissi som jag har lagt in tidigare.
Länk till inlägget
Tänkte lägga in bild på tunikan, hittade ingen xD
Ikväll ska syrran ha kalas (även det var typ 1½ månad sen hon fyllde år)
Cissi ska oxå vara med för att dom skulle sovaöver idag!
Jag och Cissi ska vara talang jury till när hennes kompisar ska tävla.
Det ska bli kul... jag ska vara Charlotte Perreli och Cissi ska vara Bert Karlsson! =)=)

Ses
// Elsa!

Kommentarer
Postat av: Ida

JAG HAR GJORT DESIGN ! :} <3

2009-05-16 @ 17:33:26
URL: http://idaaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0