Cykeltur

Hejsan!
Idag tog jag och mamma en rejäl cykeltur. Vi cuklade typ 2 mil, vi for ungifär klockan 14.00 och hemma nu 17.15
Vi for ner mot älven och cyklade däe en bit, upp en kort sväng på stan, åt gott på café :)
Jag åt en jätte god paj, hallon och med grädde till :) Mamma och pappa tog oxå några mackor, smakade av dom!
Pappa och Syrran var med i början av cykel turen. Dom cyklade inte lik långt. kl. 15.30 gick dom på bio.
Jag och mamma fortsatte att cykla vid älven.
Det e rätt mysigt där, sen cyklade vi typ runt hela stan och upp till ica maxi. Mamma köpte bateri till sin cykeldator. Sen hade vi en JÄTTE härlig nerförsbacke.
Ja, och nu e vi hemma. Det har oxå regnat lite från och till när vi cyklade :(

Några bilder från när vi cyklade vid älven, kanske inte bästa bilderna men, (tog medans jag cyklade)
 Det var oxå som en båthamn på ett ställe
 Plötsligt kom en bild på Zingo in, Jag tog den igår och tyckte den blev cool!

Åhh, nu e jag hungrig, hoppas vi får nån god mat ikväll :)

Ses
// Elsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0