Trött!

Hejsan Allihopa. Idag e jag trött... Men jag tänkte endå lägga in ett litet inlägg idag innan Sverigen värsta bilförare!
Idag var det en normal dag.
En liten "fin" lista (Har inte så mkt att göra nu)

Dagens klädsel: min mussepigg munkjacka från, En röd top, Gråa mjukisbyxor.
Dagen smink: Maskara
Dagens humör: Glad men just nu mest trött!!!!
Dagens skratt =): Fannys lilla "bussolycka" HAHA Har inte skrattat så mkt på länge!
Dagens låt: Alltid (just nu den närmaste tiden) Baby Goodbye med EMD!
Dagens person/er: Sanna Cissi ni finns alltid där!

Ja där var en liten lista jag skå gå och se sverigen värsta bilförare nu Hej då!

// Elsa
 
P.S börjar om en minut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0