SAnna?? <3

Hejhej!
Jag kan typ aldrig komma på nått att skriva men jag skriver endå bara för att det e roligt=)=)
Idag... få se!
IDag var det tisdagden messt utråkande dagen det e den längsta och inte några speciellt  "roliga" ämnen!
Fast jag hade kulk med Sanna! Jag och Sanna va siamestvillingar! =)=) Vi hade det från att vi gick till maten till i mitten av svenskan (som e efter maten) vi tog maten vi satt ihop med armarna (och fötterna ibörjan) vi åt när vi satt ihop!!
Asså vi skratta rätt så mkt! =)=) Det borde ni prova det e svin skoj!
Sen på svenskan skulle man skriva en saga två och två så eftersom att jag sitter bredvid Sanna så skrev jag men henne. (Vi satt ju som liksom ihop oxå liksom HEHE) Vi skrev om en gubbe som hetter Ubbebubbesprallerbyxa lr typ nått sånt jag kom inte ricktigt ihåg! Det var men spindelmannen, Dart Wader och mormor Beer oxå! HEHE, den vart kanske inte så bra!
I alla fall inte lika bra som Diddle och Knubbe!! Jag och Sanna gjorde en sån saga när vi gick på mellanstadiet! <3
Nu när jag har pratat så mkt om Sanna tycker jag att jag ska lägga ut en bild på Sanna lr var tycker ni??
Jag säger som att ni vill det för jag kan liksom inte höra er! =)=) HAHA jag E så rolig!

  Sanna! <3

// Elsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0