Modevisning m.m!

Hej som alla vet (som läste mitt förra inlägg) så var ju jag med Cissi och Sanna igår och vi lekte lite modevisning och vi var lite galna och här kmr bilder från igår. Ni kan oxå titta på bilder från igår om ni kollar sannas blogg.
 Här e jag när vi skulle vara färgiga.
 Jag med min fina sminking i när bild! när vi var färgiga
 Cissi när hon var färgig!
 Färgiga e vi allihopa!! Visst e vi snygga (Sanna har oxå blåa strumbyxor som man kanske inte ser. Och alla kläder e från min garderob förutom Cissis sjal den e hennes! Love you!!! <3<3 ♥
 Nåra bilder från modevisningen med färg-glada kläderna!
  

Här kmr några bilder från oseriösa modevisningen och då e Klara (min lilla syrra) och Josse (Cissis lilla syrra) oxå med!
 Fin fina Cissi temat här var mkt kläder!
 Här var klara oxå med i temat mkt kläder!
 Nice Sanna temat var nått annat en mkt kläder i alla fall! JAg kommer inte ihåg!
 Här e jag! =)=) Fin va??
 Sanna som Zorro!

Åhh den dagen skulle jag vilja göra om det var svin kul! =)=)
Det var synd att inte Josse kom med på nån bild för hon tog korten när små syrrorna var med. Men hon finns med på en bild på sannas blogg som jag redan har länkat högre upp i inlägget!

// Elsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0