Hello/Mello! =)=)

Hejsan allihopa jag sitter hemma nu och jag har egentligen inte så mkt att skriva om.
Jag diggar E.M.Ds låt Baby Goodbye här kommer den från youtube

 =)=)
JAg hejjar typ på E.M.D, Måns och Heat! <3<3
men typ sarah dawn finer lr typ nått sånt och Agnes och dom e oxå bra typ alla förutom Ugglan (Caroline af Ugglas)
Men jag tyckte typ att Alla låten på grekiska var ganska bra men jag kanske  den enda som tycker det. Det kanske inte e en vinnar låt men! =)=)

Här e en bild på mig och Cissi vi lekte lite top model med våra syrror! JAg var Tyra, Mrs J, Mr J och Nigel Barker! =)=)
Och Cissis lilla syrra van!!!! <3<3 Svin kul! =)=)

 Nice va??

Hare // Elsa! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0