Hejsan!

Hello!
Idag har det inte varit nån ricktigt speciell dag... lr kanske på hålet! HAHA!!! :)
Vi var några kompisar och vi "busade" ganska mkt. Vi skrämde Zoraya typ 20 ggr! hON VART SVIN RÄDD VARJE GÅNG! =)=) Sorry Zoraya men det var svin kul! Vi hade hål medans dom andra hade franska, tyska och engelska och dom tyckte att det hade varit ovanligt lungt i korridoren utanför klassrummen... Men det kanske var för att vi var vid skåpen utanför! =)
Det e ganska jobbigt med Hål (ibland) men inte denna gång om man hittar nått roligt går det bra!

Kan nån tipsa nått roligt man kan göra som både e roligt att läsa och roligt att göra förutom att skriva som avnligt bara! =)=)
Hare gött!

Föresten idag på matten jag tror aldrig att det har varit så jobbigt som idag för att jag och Sanna (jag jobbar med henne)
Vi skulle skriva typ så här  9 000 000 000 000=9*1 000 000 000 000=9*1012 (tolvan ska egentligen stå med liten text snett ovanför tian men det gick inte på datorn!
Min hjärna höll på att sprängas av nollor så jag och Sanna gjorde några noll gubbar! =)=)

(*=gånger)

// Elsa! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem det var på; sjukt sööt?:O det var Gloria:P

2009-03-24 @ 17:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0