Hallå!

Hejsan!
Idag på efter gympan brukar vi vanligt vis ha spanska men det blev inte idag, vi har 30 min rast efter gympan sen väntade vi 15 min på en lärare men det kom aldrig så då gick 2 personer till expiditionen men då var spanska läraren sjuk så då vart det ingen spanska men om vi visste det tidigiare hade vi kunnat slutat en timme tidigare men nu vart det typ 10 min! =)=) Imorn har vi ingen skola! =)=) Så jag ska gå på stan med några kompisar! =)=)
Sanna ska klippa sin lugg! (orkade inte länka denna gång det har jag ädå gjort så många gånger till sannas blogg)

// Elsa! Skriver mer nån anna gång! BYEBYE

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah ja, jag anväder inpackningar lite nu och dåxD

2009-03-26 @ 16:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0