gott och blandat :)

Hejsan igår som jag hoppas alla vet var det ju earth hour! Jag var så klart med på det vi släckte alla lampor somgick och hade inte på nått förutom TV:en! + kyl och sånt som inte går att stänga av lr det går men det e inte så smart att göra det!
Idag skulle jag egentligen ha badminton träning men jag for inte för att jag e inte bra i min axel sen jag ramlade i fjällen för 4 veckor sen. vi ska fara till en naparapat eller en kiropraktiker (jag vet inte ricktigt hur det stavas)
och kolla upp min axel.
jag var inte på träningen förra veckan heller men veckan innan det var jag det men inte veckan innan veckan jag var där förra gången! Fattar ni?? =)
Sanna du som alltid tjatar på att du tycker att jag ska sätta upp håret lr göra nått med det,Grattis idag har jag satt upp luggen i en kläma! Woho??
 Nöjd nu Sanna?? Det kanske inte vart den bästa bilden på mig men den får duga!

// Elsa! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0