Midsommar 09

Hejsan!
Förlåt för dålig uppdatering, men nu börjar ju sommaren så det kanske inte blir lika mycket nu :( Vi kommer nog att fara bort ganska mycket, till havet, bada, åka båt, resa... Men nu kan jag berätta lite om vad som har hän de senaste dagarna :D
Det var ju midsommar. Vi var hos Cissi och Josse då. Det var månfa personer där b.la Jag, Cissi, Elin, Sara, m. familj + 2 familjer till :D Vi dansade runt midsommarstången som jag, Cissi, Klara, Josse och mamma gjorde :D Efter att vi hade dansat runt midsommarstången så satte jag, Elin, Cissi och Sara oss och spelade kotten i Elins husvagn :D Det var kul :) Jag började att spela med Sara... Det gick inte så jätte bra för oss :) Sen bytte vi lag och då var jag med Cissi... Det gick inte så bra för oss då heller. Alla som va med Elin fick tur :D MEn jag var aldrig med Elin :( När jag körde med Cissi fick vi 2 2:er och 1 5:a och när jag körde med Sara fick vi typ 3 kort oxå och dom andra typ resten så...

Efter kort blev det mat :D Mycket gott... Inte allt men :D Det var buffè vi brukar äta grillat men vi hade inte tillräckligt med grillar till alla i år, så då blev det lite annars.        Jag satt bredvis Cissi :D 
Efter maten blev det tävlingar som Cissi och Josse hade ordnat :) Första tävlingan var med skattkartor... Jag var med i det vinnande laget och vi fick då en godispåse :D      
Det var många olika tävlingar (Heja Cissi)  I den här skulle man ha ett dl mått och springa med vatten i det, det går på tid och de lag som hade mest vatten när tiden var slut vann :D Vårat lag vann den tävlingen oxå :) Det var som e fyra kamp och kart tävlingen :)
Efter det såg vi en film. Under filmen vid 11.30 kom Ida och då var hon med oss. (hon bor granne med Cissi)
Hon sov över i tält.
Det var min midsommar :D

Ses
// Elsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0