Tyvärr inga bilder :(

Hejsan!
Tyvärr kan jag inte lägga upp några bilder för min syrra tog datorn på nedervåningen (den enda datorn man kan ladda upp bilder från mobilen, men...
Igår var jag ju med Cissi. Till lunch åt vi några jätte goda pannkakor (amerikanska pannkakor) tänkte lägga ut receptet men hittade det inte! (Cissi du kanske kan göra det)
Igår började jag och Cissi prata om Nyårs och valborgs :D
Sen hon ba;
Men valborgs och nyborgs e ju samma sak :D:D HAHA xD
Vi skratta JÄTTEJÄTTE mkt igår... Har oxå lite bilder till senare... Smart att lägga in dom innan lördag för då kommer (säkert) mkt från midsommar :) Idag var jag ju med Fanny vi har varit mycke med mina katter.
Men vi har oxå gjort annat.
Det e kul att ha nån att vara med nu på sommarlovet! Jag hade ju tänkt ut nå bra att skriva men kom inte ihåg vad... :( Skit oxå... På midsommar kommer vi att sova över där och äta lunch... så det blir nog inte så mycke då.
Skriver mera när jag kan lägga in bilder... Eller så blir det bara bilder då :D

Ses
// Elsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0