Räkmacka

Hejsan!
Igår cyklade jag, mamma, Cissi och Maggan typ 3 mil för att äta en räkmacka! (våra syrror cyklade dit men inte hem) Det var ungifär 1,5 mil dit. Det var et café som var känt för sina räkmackor.
Det var JÄTTE gott. MEn det e ju inte så konstigt att jag tyckte det eftersom att jag ÄLSKAR räkor.
Cissi tog inte någon räkmacka hon tog köttbullsmacka. Hon "visste inte" om att hon gillade räkor så...
Hon brukar smaka det ibland och tycker att det e gott men hon glömmer bort det så att hon tar något annat. Men när hon får smaka så ångrar hon sig.
 visst ser det gott ut??

Sen var det typ nån musiktävling där. Vi vann typ inge men, man kunde vinna en resa med båt i älven eller en gratis macka där :)
Nu ska vi nog äta snart  innan vi ska fara och bada. Jag måste typ packa lite. Har köpt en ny bikini överdel :D


Ses
// Elsa!

Kommentarer
Postat av: Sanna

sv: Haha, jooxD Men vad vill ni ha för bild då?:O Jag kan skicka över några länkar på tre bilder om ni vill;P Vill ni ha med en blomma på eller?:P<3

2009-07-01 @ 11:31:48
URL: http://saniiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0