DinoSapien :)

Hejsan!
Idag ska jag snart fara till stan, kolla på sandaler, jag vet att jag e lite sen på det men...
Jag vill ha det på midsommar. De på vädret sa att det skulle bli regn men det tror jag inte (?) För det har regnat nu i typ 3 dagar sträck så INGE MER!!
Är det någon mer en jag som brukar se på sommarlov09?? (sommarlovsmorgon programmet) Jag brukar se för att programmen de sista 30 min e jätte bra... i år e det Bleu water high som har varit de sista två åren innan och DinoSapien.
Lite kort om DinoSapien
Det handlar om att en tjejs pappa har dött och det sista hon fick av honom var en madaljong. Sen är den borta och hon märker att finns dinosarier i skogen hon bor bredvid. Hon går i skogen... hon träffar en dinosarie och blir jätte rädd. Men han gör inget och hon märkar att han håller i hennes madaljong som hon fick av sin pappa...
Tjejen börjar prata om sin pappa med sin mamma och hon säger att han alltid har trott att det finns dinoarier men han har aldrig kunnat bevisa något. Mamman trodde bara att han hade lite konstiga tankar men nu ska tjejen besiva det.
Om ni vill läsa mera kan man gå in på: http://svt.se/2.110727/dinosapien?lid=puff_1574014&lpos=lasMer
Jag har bara sett nått avsitt än men jag tänker fortsätta se...
Ska fara till stan nu :)

Ses
// Elsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0