Cirkus

Hejsan!
Idag på rasten idag så gick vi till cirkusen som har slagit upp tältet bara några meter från våran skola! Det var jätte många fina djur, kamel, grisar, zebror m.m det fanns oxå Elefanter :) Dom var stora tycker jag fast dom var ändå små för att vara elefanter... I elefanternas tält var det så mörkt så att det inte gick att ta kort men jag lägger upp bilder på några andra av djuren :)
  (kamel)   (lilla gubben)    (åsna)   (en "liten" sööt gris)   (dromedar) Dromedaren höll på att äta upp min mobil :( Jag klappade den... Dom bakom mig skrek - Elsa dromedaren håller på att äta upp din mobil... jag drog bort den, jag tror inte heller att den hade mått så bra av att äta mobiler.

Idag har jag oxå varit på stan med Sanna och Fanny :)
Vi gick ju till stan med klassen och åt på restaurang, så vi slutade på stan så att vi passade på att titta lite. Sanna skulle oxå klippa sig så. Jag köpte lite nagelack.
Jag hittade oxå några fina skor som jag inte fick ha för mamma... Det var kanske "lite" klack på de...
 som sagt kanske liite klack på... Kanske inte så jätte fina på bilden men dom var finare i verkligheten. Jag provade oxå några andra skor (med klack) Men dom fanns inte i min stolek :(
 Jag tycker de var sööta :)  Vad tycker ni, tycker ni bättre om dom första eller dom andra??

Ses
// Elsa!

Kommentarer
Postat av: cissi

jag tycker att de första var finast ! PS super duper bra blogg ni har (hihi)

2009-06-10 @ 17:52:27
URL: http://elsacissi.blogg.se/
Postat av: ada

fin blogg :) allt bra ?

2009-06-10 @ 18:56:28
URL: http://adada.blogg.se/
Postat av: ada

sv: vad har du för sommarplaner ? <3

2009-06-11 @ 18:33:26
URL: http://adada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0