090702 - 090714

Hejsan!
Igår for jag till stadsfesten som började igår.
Jag köpte en väska:


Alla väskor kostade 100 :- och då tyckte mamma att jag kunde få en... Min skolväska e för liten så, man kan använda väskan till lite vad som helst. Inte bara till skolan... stan, resa :D

Imorn är det ju småstjärnorna och ni vet ju inte ricktigt än vad jag och Cissi har hittat på, det får ni veta på lördag eller på fredag kväll...(eller nån annan gång senare)
Det ska bli jätte kul. Nu kommer jag ha JÄTTE mycket att göra den senaste tiden så det kommer nog inte bli mycket skrivet.
Idag: farmor, farfars stuga.
Fr: småstjärnonrna stadsfest.
Lö: om vi går vidare till finalen på småstj... annars stadsfesten
Sö: borta nån stan på förmiddagen typ...
Må: kanske fara upp til piteå och hämta en båt :D annars hemma. Vi ska köpa en Windy 24 cc xD Jag älskar båtar och vi ska köpa den med Elins familj, packa
Ti: packa till Gbg
On-Ti: Göteborg :D:D

Det e min planering för nästan 2 veckor framåt :D

Så ni fattar kanske att jag okmmer att ha liite fullt upp nu :D

Bild på båten vi ska köpa (men det e inte 100% på att vi köper den men typ 95%)


Ses
// Elsa!


Kommentarer
Postat av: elinolofsson

windy 24 cc

äre faktiskt :] 

2009-07-03 @ 19:28:20
URL: http://elinolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0