små tremeningar:D

Hejsan!
Jag vet att jag inte har varit så aktiv på sistone men vi har varit ute mycket med båten och det e ju sommarlov så... och jag ska snart skriva om Gbg... Bilderna är inte på datorn heller.
Men igår kom mina jättesöta tremeningar upp från malmö :D Dom e drygt 1 år gammla... Tea och Signe. Dom stannade inte så länge för att dom skulle fortsätta uppåt till lite annan släkt men de kommer att komma typ tisdag, onsdag och sova över en natt:D
Vi bjöd på mat, grillad kyckling och potatisgratäng och till efterätt så blev det pannakotta som jag hade hjälpt till att göra. Det var ganska kul att ha två små ettårignar hemma hos oss... Det blev lite stökigt men.


                                       Tea

                                        Signe


Ses
// Elsa!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: Tack så hemskt mycket! :)

2009-07-23 @ 18:28:10
URL: http://amandastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0