Hej<3

Hej på er! idag har det varit hyfsat varmt men det var jättevarmt när väl solen var framme men det var mest moln på himlen men det regnade aldrig! Jag skulle egentligen sova över hos elsa med hon och elin men jag for hem för jag fick så ont i magen! men sen efter jag hade vaknat och ätit frukost så for jag till elsa, och då tränade vi till småstjärnorna! och det är ju redan på fredag så det känns lite pirrigt! och sen så for vi och badade i varuträsk och det var ganska kallt när man gick i, men det vart skönare sen. Det finns en flottte där och vi simmade ut till den och det var jättekul och jag försökte att dyka men det gick inge bra! ( asså dyka såhär ner med huvudet) den där bilden såg inte så fin ut men man gör ju ungefär sådär! Puss Och Kram    //Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0