hej<3

hej allihopa både jag å elsa trodde att ingen av oss skulle skriva men då skulle vi låna en lägenhet och då hade den som vi skulle låna lägenheten av en dator där så nu skriver jag! Men mer om de sista dagarna: vi har varit på "paradisbadet och idag var vi på stan och jag köpte ett linne och några flip-flops och imorn ska vi äta på Matcompaniet och ni ska bara veta hur god mat det e där det e billigt och om jag får bedöma från 1 - 5 så skulle jag lätt säga 5 med stora bokstäver! men nu måste jag gå ! puss och kram  // Cissi

Kommentarer
Postat av: Amanda

*Svar:* Jaha, okej. Men det är ju nästan roligare att göra en egen variant! :)

2009-07-10 @ 20:33:19
URL: http://amandastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0