Båten:D Härlig känsla

Hejsan!
Jag har inte hunnit skriva om Gbg än men bilderna liger inte på datorn än. Det e inte lika roligt då men lite senare kommer det. Men jag kan ju berätta lite om de tre senaste dagarna :D
I Onsdags var vi ute med nybåten :D Det var jätte kul. Det var jag m. familj, Elin, Frida m. Familj och mammas syster från uppsala e uppe nu och Helena och Magnus :D Jag, Klara, Elin och Frida hade ganska galet fram i båten:D
Ganska kul vi hade:D
Vi åt köttbullar, grillad kyckling och potatis sallad.

Igår var det inte så mycket för att det var jätte dåligt väder och jag kände mig JÄTTE TRÖTT hela dagen. Men på kvällen plockade jag jordgubbar och sen gjorde jag jordgubbsglass:D
Det var jätte god. Vi har en glassmaskin hemma så :)
Tyvärr kommer inga bilder på det heller för att jag tog med syrrans mobil, för att min hade inget batteri, men hon har den i bilen som pappa har kört till hamnen för att han skulle kolla motorn och lite grejer i båten:D

Idag har vi oxå varit ute med båten:D For till storhamn, satt bredvid stranden med båten i en boj. Lagade mat, myste, pratade och så badade vi från badbryggan på båten:D
Jag älskar båtar och hav för det e så tyst och fridfult och det e en så härlig kännsla att vara på havet.
Sen på vägen till kajen så åkte vi fram på båten. Vi körde typ 7 knop då så... (För er som inte e så båtvana så e det kanske 12-13 km/h man gångrar typ knop (gånger) ~1,8 = km/h. Hehe, fatta ni??

Ses
// Elsa!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: Oj, måste erkänna att jag verkligen inte är någon hårtjej, haha. Men jag tycker fortfarande att flätlugg är fint och det behöver man ju inte speciellt långt hår till. Annars brukar jag köra på lite lagom självlockigt eller plattar :)

2009-07-18 @ 19:48:40
URL: http://amandastyle.blogg.se/
Postat av: Ida

tack för din röst :)<3

2009-07-18 @ 22:47:00
URL: http://idaaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0