halloj! <3

Hej! idag har det varit ty en vanlig skoldag!
Först hade vi läs, sen bild! <3<3 gillar bild sen hade vi SO i 80 min! SEn lunch hål, gympa hehe jag glömde gympa kläderna! =)=)  sen slutade vi! Bra dag va?? Jag gillar fredagar! Det e den bästa dagen och så e det ju helg sen! =)=)
Ikväll blir det vell att se på lets dance! =)=) Det e kul! JAg tror jag hejjar på Nicklas! För att han kom in flera veckor efter dom andra och typ Laila Bagge! Men jag kan nog inte se vem som åker ut för att vi ska ha tävling som börjar kl 8.30 så då måsste men vara där typ 8 så då blir det typ upp vanlig tid :( Men det ska bli roligt! det e min försa match! Fasst cissi e ju sjuk ch jag ska spela dubbel med henne! Hon får inte vara sjuk då! Men jag känner att det var länge sen vi la in bilder! JAg lägger in nån nu!

snygga Cissi! =)=)
snygga jag! =)=)
cissi och jag och jag med min tunga! =)=)
  våra fina fot avtryck! Jag Cissi och Elin!

// Elsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0