typ inga lektioner!

Idag skulle jag och Cissi var med på SJDs "konsert" SJD är skolan för låg och mellan stadiet och jag och Cissi går på Högstadiet. a men i alla fall det var träning från 8-9 sen var första uppspelningen 9-9.40 sen den sista var 10-10.40 så jag och Cissi han bara vara med på 1 ½ lektion. för först har vi läs sen var det NO sen var det engelska och jusst föra lunch var det svenska och då kom jag och Cissi in ungifär i halva sen gick vi och åt sen hade vi 50 min hål sen matte. Sen slutade halva klassen och den andra halvan hade HK och jag var med dom som inte hade Hk så det vart en kort skoldag för mig!
Nu sitter jag här och äter lite smält ost macka och yogurt! mmmm! Det e gott!!

byebye // Elsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0