Sorry!

Förlåt om jag inte har skrivit på länge men jag har inte kunnat! =(=(
För att i tisdags gjorde jag något som jag inte kmr i håg vad jag gjorde men i alla fall!
I Onsdags var jag sjuk och såg på tv hela dagen! Hade tänkt att jag skulle skriva då men jag glömde det! HEHE Jag e rätt så glömsk!
I tordags var jag och Cissi och Bakade semlor till klassen och det tog typ 2,5 timmar så då han vi inte det!
Och nu skriver jag! 
Nu finns det bara ett problem! Heh jag vet inte vad jag ska skriva! =)
Det får börja så här...
Idag på skolan hade vi först bild! Jag e snart klar med mina förstoringar jag ska bara måla bakgrunden!
Sen var det SO och skulle vi äta semlor! MM JAg tyckte i alla fall om dom!
Sen lunch det var Cissis hat lunch men jag ty6cker om det, det var pytt i panna! :P
Efter lunchen hade vi hål för att dom andra hade tyska, franska och engelska för att dom som har spanska har på andra tider för att det e så många som vill ha spanska!
Sen gympa men jag skulle inte vara med för att jag e jätte förkyld! Eller inte JÄTTE men tillräckligt för att inte vara med! :P:P
Och nu e jag hemma! Och jag ska se LETS DANCE! Woho det e bra!

Ching Chong // Elsa <3<3 :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, jag älskar slutet... Ching Chong!!!! xD

2009-02-20 @ 18:30:35
URL: http://kimbap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0