SKIIDOR!

Idag har vi åkt skidor på skolan vi åkte malmstråket. Det e typ 1,2 mil! Det e facktiskt ganska lååångt!
Jag åkte på 1 timme och 45 min! INTE för att sryta men asså jag var den tionde personen (av typ 100) som kom till skolan och den fjärde tjejen. Inte för att skryta men! :P:P Jag kom typ 1 timma före Cissi! =)=)
Så nu är jag lite läss på LÄNGDskidor men inte på slalom för att jag ska till tärna och hemavan på lördag med www.elinolofsson.blogg.se (Elin) ♥
Snaart sportlov! Det ska bli såååå kul! Det e då vi ska fara till hemavan och tärna så då kmr det typ inga inlägg på en vecka om inte CIssi skriver för hon kmr hem på måndag men jag kmr hem nästa lördag! Så då får vi hoppas på Cissi!

Nu e detta inlägg klart tror jag! Ching Chong! Jag gillar den, jag kmr att köra den ibland!
Ching Chong // Elsa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0