:P

Hej! Idag har vi bakat semlor på skolan! =) Det var gott! :P:P
Det vart mitt mellanmål och jag vart svin mätt! Men jag älskar semlor så det var det värt! =)=)
Ni kan få några roliga bilder från rasten idag!

 Sanna <3<3
 Fanny fick en STOR bubbla ( Hon fick ännu större men han inte ta kort på den! ) <3<3
 Zoraya goes crazy! <3<3
 Min lilla sötnos! Cissi! <3<3<3

Här kmr det lite bilder från Lördag (inte model bilderna Elin sorry)

 Elin! <3<3<3
 Cissi nice! <3<3<3
 Mello The big sénen! =)=)
 Den fina biljetten! =)=) har sparat den! =)=)
 Mkt folk lr?? Det var oxå ännu fler det där var bara på golvet sen var det typ x4 på alla läktare lr vad man säger! =)= )

Byebye ha en fortsatt bra dag! // Elsa! <3

Kommentarer
Postat av: elinn

VÅRAN cissiii!!

(u)

dem kommer velll senareE? =]

2009-02-17 @ 20:20:12
URL: http://elinolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0