Klassfest!

Igår på kvällen hade vi klassfest! =) Det var ganska kul!
FÖrst var det som ett migel och en drink, efter det så var det huvudrätt och det var massor med pajer jag åt en taccopaj, köttfärspaj och en texmexpaj! Alla var jätte goda! Sen skulle jag, Sanna (www.kimbap.blogg.se) och Pontus uppträda!
Jag och Sanna Sjöng och Pontus spelade gitarr vi körde låten This is the life med Amy McDonald! =)=)
Den låten är bra! Sen vart det efterätter! och jag tog rulltårta med grädde på och lite fruktsallad med grädde! =)=)
Sen var det inte så mkt mer menvi i klassen hade roligt vi var i matsalen på brännan! =)=)
Idag ska vi på melodifetivalen med cissis fam. och Elins fam. (www.elinolofsson.blogg.se) Det ska bli svin kul! =)=)
Vi ska fara på genrepet! =)=) Jag längtar dit!

Byebye! Ha det bra!

// Elsa! =)=) <3<3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0