Hej!

Idag har det kanske inte varit den bästa dagen! Jag har ledigt idag och typ ingen har svarat när jag frågade om jag kunde vara med dom så nu sitter jag här alldelens själv! Jag har ganska nyss ätit prins korv med potatis mos :P
Ikväll ska jag se Lets dance! =)=) Hoppas att Carl-Jan åker ut ikväll!
Jag hejjar på Nicke! Han Äger! fasst Morgan e ju jätte duktig men han ser ut som en sån som ABSOLUT inte kan dansa fasst det kan han ju! =)=)=)
Nu e det 1-3 veckor kvar tills jag får min mobil! Det tar ju en sån himla lång tid jag vill ha den nu och ag ska desutom fara till melodifestivalen nästa Lördag och då vill jag ju ha min mobil för att kunna ta kort!
Men annars tar jag från kamerans bilder! =)=)
 // Elsa!

Cissi nu har jag skrivit typ alla inläggen på våran blogg! Du måste ju oxå skriva för det e ju likamkt din blogg som min men snart blir det nog inte det! =)=) Särp dig! D.S!

 Byebyebyebyebye! (L)(L) <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0