:)

Hej! Idag är jag trött vi var uppe igår till typ 12 nått vi såg Bruce den alsmäcktige! Den var bra!
Vi såg ju förstås oxå melodifestivalen! Jag tycker att det var rätt låtar som gick vidare i veckan!
Jag var med Elin och Cissi! Vi lekte lite model här hemma! =)=)
Och vi åt pizza! :P:P Det var gott! Jag vet att jag redan har berättat det men endå! =)=)
Idag ska jag fara på badminton med Cissi som vanligt den börjar 13.30 så det e ett tag kvar!
Jag kan lägga in lite bilder från mello! (Men det e inte jag som har tagit dom Jag kan lägga in egna bilder sen)

 kakorna och bönorna var ganska bra tycker jag!
 H.E.A.T var jätte bra tycker jag det var bra att dom gick vidare till final! Fasst dom hade FULA kläder!
 Markolio hade en ganska bra låt tycker jag men jag fattade inte vad den brinnande gubben i bakgrunden gjorde!
 Petra!
 Måns var oxå värdig en plats till finalen! =)=)

Hej då

// Elsa <3

Kommentarer
Postat av: elinn

lägg in fotomodell bilderna;*

2009-02-15 @ 21:16:25
URL: http://elinolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0