20090212! Kom inte på nån överskrift! =)=)

Hej! Nu sitter jag här som jag oftast gör när jag kmr hem från skolan! Förlåt om vi inte skrev i går men bara så ni vet så kmr vi typ aldrig att kunna skriva på onsdagar för att vi har både dans och orkester och far från skolan och kmr hem typ
20.10 fasst cissi kmr typ hem 20.20 hehe! Jag bor närmare! =)=) Nu har jag nyss ätit upp min banan som blev mitt mellis! =)=) Idag efter skolan häde en väldigt rolig sak som jag kanske inte ska berätta men Sanna och Fanny ni fattar nog vad jag menar! =)=) (L)

Jag har fått tillbaka min mobbe nu! =)=) Och det var ju rätt lagom till melodifestivalen oxå! =)=) Den kom igår!
Jag har värkligen saknat den! Och nu har min lilla älskling kommit tillbaka! NE jag skoja ba jag kanske inte är så jätte fäst vid bara ganska mkt =)=)

Byebye alla kära läsare! (Om vi har några) Ha en bra dag!

//Elsa! =)=) Love all my friends and my family! =)=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0