090827-30

Hejsan!
Jag har inte berättat så mkt som har hänt sista tiden så jag tänkte göra det...
I tosdags så började ju jag, Cissi, Ida, Sara och Jenny en kör; united... Det var kul, men man kände sig ganska liten gämfört med dom andra, dom äldsta är ju 25 år.
Då fick vi veta att vi skulle ha en konsert med:

LOULOU OCH SEPIDEH :D
Det tyckte jag var lite häftigt... :D

Sen i fredgs så var jag på matfesten, jag åt nån grillad oxfilé med bakadpotatis:D Det var gott... Sen på kvällen så såg jag:
 Han lägst fram e JÄTTEBRA på fiol... Han

spelar sjukt fort...

http://www.youtube.com/watch?v=t19nwu8QQks&feature=related

Sen i lördags så var jag ju på farfars 65 år kalas...
Vi åt god smörgåstårta där... och lite mera goda saker.

Idag börjar badmintonen om igen, det känns lite jobbigt. Jag e så TRÖTT!
Men jag vet inte om jag kommer att kunna fortsätta badminton för min arm... Jag har ju fortfarade ont i axeln sen jag var i fjällen, det blev en sträckning i den och det har blivit bättre i den men inte helt bra, men jag hoppas ju att det går över så jag kan spela badminton... annars kanske det räcker att ta ett uppehåll eller nått.
Men det märker jag nog.

Ses
// Elsa!

Kommentarer
Postat av: Sanna

sv: Haha, nää, men jag var helt slutxD

2009-08-31 @ 07:27:49
URL: http://saniiz.blogg.se/
Postat av: creppan

jaa... men om du får så kan du väl hjälpa?:)

2009-09-01 @ 20:41:46
URL: http://lovisabecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0